+48 95 722 34 77

kapucynigorzow@gmail.com

Dotyczy realizacji projektu pt. „Kompleksowa termomodernizacja obiektu Klasztoru Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów w Gorzowie Wielkopolskim”, współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w ramach Programu Priorytetowego nr 3.1.2, „Poprawa jakości powietrza”, Część 2-„Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”.

 

OGŁOSZENIE

 

Data zamieszczenia ogłoszenia: 01 marca 2021 r.
Numer postępowania ZO/03/2021
Podstawa i tryb postępowania
  1. Wytyczne w zakresie kosztów kwalifikowanych –  zatwierdzone Uchwałą Zarządu NFOŚiGW,
  2. Ustawa Kodeks cywilny (t,j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) – art. 701 – 705  – procedura zawarcia umowy w drodze przetargu
Nazwa Zamawiającego Klasztor Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów w Gorzowie Wielkopolskim
Adres Zamawiającego Plac Staromiejski 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Telefon kontaktowy +48 95 722 34 77
Adres e-mail w sprawach związanych ze składaniem oferty kapucyni.gorzow@gmail.com
Osoby do kontaktów Krzysztof Gajewski OFM Cap  – Gwardian
tel. 660 04 72 51
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Prowadzenie czynności menedżera projektu dla przedsięwzięcia pt.: „Kompleksowa termomodernizacja obiektu Klasztoru Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów w Gorzowie Wielkopolskim”.
Rodzaj zamówienia Usługa specjalistyczna związana z zarządzaniem realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego, współfinansowanego ze środków NFOSiGW – pełnienie funkcji menedżera projektu.
Termin i miejsce realizacji zamówienia
  • Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy.
  • Menedżer projektu wykonywać będzie swoje obowiązki w okresie trwania robót projektowych oraz robót budowlanych tj. od momentu podpisania umowy z wykonawcą prac projektowych, do czasu zakończenia inwestycji. Termin zakończenia inwestycji oznacza odbiór końcowy/ostateczny inwestycji.
  • Przesunięcie terminu wykonania umowy na prace budowlane w stosunku do terminu planowanego  nie będzie stanowiło zmiany umowy i nie będzie wymagało aneksu do umowy.
  • Zakończenie realizacji robót budowlanych przez Wykonawcę robót przewiduje się  w terminie do dnia 30.10.2022 r. i oznacza to termin wykonania pełnego zakresu prac objętych przedmiotową umową potwierdzony zgłoszeniem zakończenia robót, wpisem do dziennika budowy i złożeniem wymaganej dokumentacji powykonawczej.
  • Obowiązki pełnienia funkcji menedżera projektu rozszerza się (bez dodatkowego wynagrodzenia) na czas procedowania końcowego wniosku o płatność aż do czasu ostatecznego zatwierdzenia końcowego rozliczenia projektu przez instytucję finansującą
Warunki udziału w postępowaniu Zgodnie z opisem zawartym w części II Zapytania ofertowego
Termin składania ofert Termin składania ofert upływa 08 marca 2021  r. o godz. 15:00 (liczy się data wpływu kompletu dokumentów do Zamawiającego)
Pozostałe warunki postępowania Szczegółowe warunki postępowania, w tym warunku udziału, sposób oceny ofert, sposób przygotowania i składania ofert zawarte są w dokumencie „Zapytanie ofertowe ZO/03/2021” oraz w załączniku „Wzór umowy”
Dokumenty do pobrania:
Zapytanie ofertowe ZO/03/2021 z dnia 01 marca 2021 r. (pdf) Link
Załącznik numer 1 –  Formularz ofertowy wraz z załącznikami  (docx) Link
Załącznik numer 2 – Opis przedsięwzięcia (pdf) Link
Załącznik numer 3 – Audyt energetyczny – listopad 2018 r. (pdf) Link
Załącznik numer 4 – Wzór umowy (pdf) Link