+48 95 722 34 77

kapucynigorzow@gmail.com

Dotyczy realizacji projektu pt. „Kompleksowa termomodernizacja obiektu Klasztoru Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów w Gorzowie Wielkopolskim”, współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w ramach Programu Priorytetowego nr 3.1.2, „Poprawa jakości powietrza”, Część 2-„Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”.

 

OGŁOSZENIE

 

Data zamieszczenia ogłoszenia: 26 sierpnia 2021 r.
Numer postępowania ZO/04/2021
Podstawa i tryb postępowania 1.Wytyczne w zakresie kosztów kwalifikowanych –  zatwierdzone Uchwałą Zarządu NFOŚiGW,
2. Ustawa Kodeks cywilny (t,j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) – art. 701 – 705  – procedura zawarcia umowy w drodze przetargu
Nazwa Zamawiającego Klasztor Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów w Gorzowie Wielkopolskim
Adres Zamawiającego Plac Staromiejski 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Telefon kontaktowy +48 95 722 34 77
Adres e-mail w sprawach związanych ze składaniem oferty kapucyni.gorzow@gmail.com
Osoby do kontaktów Krzysztof Gajewski OFM Cap  – Gwardian
tel. 660 04 72 51
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Wykonanie robót budowlanych – termomodernizacyjnych – w ramach projektu: „Kompleksowa termomodernizacja obiektu Klasztoru Zakonu Braci Mniejszych Kapucynów w Gorzowie Wielkopolskim”.
Rodzaj zamówienia Realizacja zadania obejmująca wykonanie:
1. termomodernizacji budynku Klasztoru,
2. termomodernizacji budynku Kościoła,
3. termomodernizacji budynku „Kawiarenki”
4. wymianę źródła ciepła
5. montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi
Termin i miejsce realizacji zamówienia Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy.
Planowany termin realizacji zamówienia – do dnia 25.10.2022 r.
Warunki udziału w postępowaniu Zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Termin składania ofert Termin składania ofert upływa 21 września 2021  r. o godz. 15:00 (liczy się data wpływu kompletu dokumentów do Zamawiającego)
Pozostałe warunki postępowania Szczegółowe warunki postępowania, w tym warunku udziału, sposób oceny ofert, sposób przygotowania i składania ofert zawarte są w dokumencie „Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia” w tym:
Tom I – Instrukcja dla wykonawców
Tom II – Wzór umowy w sprawie zamówienia
Tom III – Dokumentacja projektowa dla zamówienia
Dokumenty do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, z dnia 26 sierpnia 2021 r. w tym:
Tom I – Instrukcja dla wykonawców (pdf)
Tom II – Wzór umowy w sprawie zamówienia (pdf)
Tom III – Dokumentacja projektowa dla zamówienia (pdf)

Link

Link

Link

Załącznik numer 1 –  Formularz ofertowy wraz z załącznikami  (docx)

Link

Załącznik numer 2 – Zestawienie kosztów  (xls)

Link

Załącznik numer 3 – Audyt energetyczny – listopad 2018 r. (pdf)

Link